Onze FAQ

Transparantie en waarde toevoegen staat centraal bij MAVA concepts. In de service en de pakketten binnen mijn aanbod maar ook rondom vragen die je vast hebt. Ontdek antwoorden op veel voorkomende vragen. Staat je vraag er niet tussen en wil je graag meer weten? 

Top 10 meest gestelde vragen

Hoe ziet een samenwerking er meestal uit?

Je huurt mij in volgens een van de transparante marketingpakketten van MAVA concepts. Ik (Mariëlle) ben je contactpersoon, strateeg, creatieve sparringspartner en digital marketeer in één. Tweewekelijks contact is een voorwaarde die ik stel voor een succesvolle en persoonlijke relatie. 

Werk je alleen online of ook op locatie?

Ik werk veelal online. In de opbouw fase is het handig fysiek af te spreken met je marketing team of jou als ondernemer om goed tot de kern te komen. In overleg werk ik dan on-site bij jou op kantoor of vanuit mijn home-office.

Hoe zorg je voor een succesvolle samenwerking?

Ik kies bewust voor mijn opdrachtgevers. Is er een wederzijdse klik en past onze visie en werkwijze bij elkaar? Dan staat niets een succesvolle samenwerking in de weg. Regelmatig contact én tijd van jou als opdrachtgever is een voorwaarde die ik stel voor een wederzijdse fijne samenwerking. 

Maak je zelf foto’s of werk je met een fotograaf?

In mijn netwerk werk ik met verschillende fotografen en videografen. Voor foto input voor je social media of campagnes adviseer ik je marketing afdeling óf ik ondersteun waar nodig met eigen materiaal. 

Hoeveel uur per maand kan ik je inzetten?

Gemiddeld besteed ik 8 uur per week aan een samenwerking. Er is een beperkt aantal pakketten beschikbaar gezien mijn maximaal aantal samenwerkingen. Dit streef ik na om mijn waarde en klik met jou als opdrachtgever te waarborgen. 

Hoe blijf jij als marketeer op de hoogte van nieuwe trends? 

Ontwikkel-uren en training zijn vaste prik voor mij binnen MAVA concepts. Als marketeer blijf ik dagelijks op de hoogte van de nieuwste technologieën en trends in digital marketing. 

Wat kan ik verwachten als er een wachtlijst is voor een pakket?

Mijn uren zijn snel gevuld als part-time zzp'er. Zie je bij een pakket op de website 'Zet mij op wachtlijst' staan? Er is dan nu helaas geen ruimte in mijn agenda om voor je aan de slag te gaan. Uiteraard kun je alsnog contact opnemen zodat we naar een toekomstige start of plan B kunnen kijken. 

Hoe houden we contact tijdens het project?

We hebben op afgesproken tijden online check-in's. Via WhatsApp of e-mail schakelen we over de wekelijkse bezigheden. Let op: dinsdagen en donderdagen zijn mijn standaard werkdagen. 

Kan ik tussentijds dingen laten aanpassen?

Binnen mijn Content- en Social Media pakket zitten standaard 2 feedbackrondes. MAVA concepts staat voor kwaliteit in oplevering van materiaal. In een goede afstemming vóóraf zit de winst. 

Werk je alleen in Nederland?

Mijn doelgroep en capaciteit ligt binnen Nederland. In overleg kan ik voor een Business Unit in het buitenland worden ingezet of ingevlogen. 

Demand Creation in B2B: Waarom vraag creëren belangrijker is dan leads verzamelen

Eerder schreef ik al over Account Based Marketing: wil je één lead uit je ideale klantprofiel, of honderd ongekwalificeerde leads waar je sales-collega zuchtend doorheen moet, om vervolgens met lege handen terug te komen? Dat hardnekkige misverstand in B2B-marketing blijft maar terugkomen: iedereen wil leads binnenhalen, maar bijna niemand bouwt eerst vraag op. Terwijl dat juíst stap een is. Ja, het kost tijd. Maar een voorbereid mens telt voor twee, en een voorbereid marketingteam al helemaal.

Lees meer »

Account Based Marketing voor MKB: één klant tegelijk winnen is de nieuwe schaalbaarheid

Een klassiek doel binnen marketing en sales: we willen méér leads. Hoeveel leads genereert onze website? Of; kunnen we dat jaarlijkse event of die whitepaper campagne nog beter laten converteren? Toen ik begon in marketing als field marketeer werd ik precies zo opgeleid. Tien marketing MQL's (marketing qualified leads) per campagne, het kwartaal erna nog 10 erbij, dat was het streven. Maar na verloop van tijd merkte ik: zelfs één MQL is niet altijd waardevol. De reden? De targeting is vaak te breed. Je trekt geïnteresseerden aan, maar niet per se de juiste klanten. Leads zonder echte match. En juist daar biedt Account Based Marketing (ABM) de oplossing. Zelfs voor (en misschien juist) kleinere marketingteams binnen het MKB.

Lees meer »

Wat verandert er in 2025? (Voice-AI & Chatbots)

Als consument én als organisatie hebben we al een tijd te maken met automatisering in communicatie. Denk aan de zoveelste chatbot wanneer je de klantenservice probeert te bereiken, of een automatisch gegenereerde stem onder een trainingsvideo van je softwareleverancier.

Lees meer »

SEO is niet dood — maar GEO móet je kennen in 2025 (Generative Engine Optimization uitgelegd)

Waar je vroeger vooral Google moest overtuigen, moet je in 2025 ook AI-assistenten zoals ChatGPT, Gemini en Perplexity aan je kant krijgen. Deze nieuwe generatie zoektechnologie beantwoordt vragen direct, zonder dat iemand je website bezoekt. Dat verandert de spelregels. Naast SEO is er nu ook GEO: Generative Engine Optimization. In deze blog ontdek je wat GEO is, waarom het belangrijk is voor ondernemers en marketeers, en hoe jij vandaag al kunt meebewegen.

Lees meer »